25.5.08

Feixistes a Itàlia


El 64,6% dels delictes comsos a Itàlia són obra dels mateixos italians, mentre que la resta són dels estrangers (dades de 2007).
  • Els autòctons tenen predilecció pels delictes informàtics (80,7%), atracaments a comerços i bancs (64%) i extorsió (76,7%).
  • Els nouvinguts, en canvi, actuen en altres sectors, com els furts (49%), la venda de droga (37%) i la prostitució (58,5%). La població estrangera se situa a l'entorn del 10% del total.
Malgrat aquestes xifres a Itàlia es viu amb la sensació que els responsables de la inseguretat són els immigrants.... Un delicte comès per un estranger causa molt de rebombori i quan és un italià qui viola una romanesa, com va passar la setmana passada, la informació passa desapercebuda.

Font: Diari Avui, 22/maig/2008

1 comentari:

José Francisco Durán Medina ha dit...

Perdonad que escriba aquí, que quizás no sea el sitio adecuado, pero es la única manera de contactar con vosotros.
Soy un profesor de Magisterio de la Universidad de Castilla La Mancha, en Toledo. Estoy realizando actualmente una investigación para poder completar mi tesis. Trata sobre la utilización de los Blogs en Educación, o como prefiero llamarlo, sobre los Edublogs.
Para poder llegar a algunas conclusiones generalizables necesitaría que colaborarais conmigo. Y es para esto para lo que solicito vuestra ayuda. En principio simplemente se trataría de rellenar un brevísimo cuestionario por parte del profesor creador del Blog y de sus alumnos/as valorando la influencia de su edublog en algunos aspectos educativamente importantes.
Por favor, si están dispuestos a colaborar, les ruego me escriban un email a JoseFrancisco.Duran@uclm.es para que les pueda enviar en un archivo adjunto el cuestionario y luego me lo devuelvan relleno.
Muchísimas gracias.
En Toledo tenéis un amigo (y aprovecho para invitaros a visitar esta preciosa ciudad).
Un abrazo.